Snart klart for bydelsdagene - se programmet her!

Snart klart for bydelsdagene - se programmet her!

Publisert: - Oppdatert: 19.04.2017 kl 15:01

Faktisk flere hundre år siden Sagene ble nevnt som egen bydel. Da bør det vel være egen «nasjonaldag» også - og en skikkelig folkefest?

Nesten en halv milliard i omsetning på få måneder

Nesten en halv milliard i omsetning på få måneder

Publisert: - Oppdatert: 20.04.2017 kl 09:07

– Jeg er like spent hver gang rangeringen kommer, sier senterleder Unni Merethe Aasgaard, om listen over Norges største kjøpesentre.

– Dette er fremtiden når eldreflodbølgen kommer!

– Dette er fremtiden når eldreflodbølgen kommer!

Publisert: - Oppdatert: 02.04.2019 kl 16:13

Mener pensjonist Eva Qvist, som har testet ut ny velferdsteknologi i Bydel Sagene.

Hvor bør folk få parkere sykkelen?

Hvor bør folk få parkere sykkelen?

Publisert: - Oppdatert: 18.04.2017 kl 12:47

Meld dine forslag til bydelen, før søndag.

Stanget inn tre poeng i Trysil

Stanget inn tre poeng i Trysil

Publisert: - Oppdatert: 18.04.2017 kl 09:43

Innbytter Ørjan Hopen var på banen bare i noen sekunder, før han slo en glitrende corner. Som traff perfekt på hodet til Ayoub Aleesami.

Historien om det som ble til bydelen Sagene

Historien om det som ble til bydelen Sagene

Publisert: - Oppdatert: 17.04.2017 kl 13:49

Et sted med gammel stolthet og mye særegenhet.

Er det dette som lager støy om kvelden?

Er det dette som lager støy om kvelden?

Publisert: - Oppdatert: 16.04.2017 kl 10:32

Et helikopter henger ofte over Storo om kvelden. Hvorfor det?

Tom Nordlie gruer seg mest til påskerushet

Tom Nordlie gruer seg mest til påskerushet

Publisert: - Oppdatert: 17.04.2017 kl 12:30

Kun få timer igjen før det blåses i fløyta, og serien er i gang. Skeidgutta er nok muligens allerede på plass i Trysil.

Jubilanten inviterer til eksklusiv utstilling, som kun varer i fire timer

Jubilanten inviterer til eksklusiv utstilling, som kun varer i fire timer

Feirer 200 år

Publisert: - Oppdatert: 16.04.2017 kl 09:38

– Oslos skumleste

– Oslos skumleste

Publisert: - Oppdatert: 16.04.2017 kl 09:41

Var det noen turgåere som mente om denne skulpturen. Med en historie som begynner med et dukkehode, kjøpt på et loppemarked i Paris.

– Mestring handler ikke om å tåle

– Mestring handler ikke om å tåle

Publisert: - Oppdatert: 15.04.2017 kl 09:07

– Noen skal mestre familieferie sammen med mennesker de ikke trives med, andre skulle ønske de hadde en familie å dra på påsketur med. Noen blir fulle og lager det årlige påskedramaet.

Hvor lang er egentlig Akerselva?

Hvor lang er egentlig Akerselva?

Publisert: - Oppdatert: 14.04.2017 kl 10:03

– 1,6 kilometer av Akerselva er sporløst forsvunnet på Sagene! skriver Miljøforeningen Akerselvas Venner.

Naken og ruset mann skremte folk

Naken og ruset mann skremte folk

Publisert: - Oppdatert: 13.04.2017 kl 10:51

Politiet måtte rykke ut torsdag morgen og ta hånd om aggressiv mann.

Direktørboligen går nye veier

Direktørboligen går nye veier

Publisert: - Oppdatert: 13.04.2017 kl 10:16

Det skjer endringer for den flotte boligen i Biermanns gate. Kanskje kan du om ikke lenge nyte et glass vin i den tidligere direktørhagen?

Ber bydelen brette opp ermene og ta tak i eldres medisinbruk

Ber bydelen brette opp ermene og ta tak i eldres medisinbruk

Publisert: - Oppdatert: 12.04.2017 kl 09:33

– Jeg har gjennom min lange karriere sett hvordan uriktig bruk av legemidler kan skade pasientene, sier lege Aud Krook.

– En staselig mann, som kanskje fortsatt vokter huset?

Iver Olsen:

– En staselig mann, som kanskje fortsatt vokter huset?

Publisert: - Oppdatert: 15.04.2017 kl 08:41

– Vi har noen gode spøkelseshistorier på personalsammenkomstene våre, forteller Bodil Ugelstad i barnehagen, i det flotte, gamle huset.

100 folk på jobb her i påsken

100 folk på jobb her i påsken

Publisert:

Så du, etter påske, kan spasere ut på en stasjon som har fått en gjennomgående ansiktsløfting.

Fra tirsdag kjører ikke T-banen på denne strekningen

Fra tirsdag kjører ikke T-banen på denne strekningen

Publisert: - Oppdatert: 11.04.2017 kl 07:07

I tillegg får enkelte linjer endringer i rutetidene.

Spillerstall 2017

Spillerstall 2017

Publisert:

Lørdag spilte Skeid siste treningskamp før alvoret starter for fullt. Det så litt mørkt ut, men så titta sola frem.

Hvor bra tror du egentlig det er å sykle?

Hvor bra tror du egentlig det er å sykle?

Publisert: - Oppdatert: 08.04.2017 kl 18:40

Kan nok være at du blir enda mer motivert til å sykle, etter å ha lest dette.

Skal bussen vente på deg?

Skal bussen vente på deg?

Publisert:

– Vær litt grei'a, bussjåfør! skrev Nordre Aker Budstikke, etter å ha observert bussen som feide ut av bussholdeplassen, rett foran nesa på Holger. Hva svarer Ruter selv?

Hvordan tror du det er å ha en romleir rett ved der du bor?

Hvordan tror du det er å ha en romleir rett ved der du bor?

Publisert: - Oppdatert: 07.04.2017 kl 10:33

Gjennom flere år. Akkurat det fortalte borettslagslederen til politikere, politiet, frivillige organisasjoner og andre, i Oslo rådhus onsdag.

Flere tusen kvadratmeter stor butikk inn her

Flere tusen kvadratmeter stor butikk inn her

Publisert: - Oppdatert: 07.04.2017 kl 14:56

«Et lokale alle store retailere har siklet på, også våre konkurrenter.»

Lykken er ...

Lykken er ...

Publisert:

...å treffe fotballstjerna i sportsbutikken!

– Her er det kjempefint å ha valker og riste med

Inviterte til gratis dansekurs:

– Her er det kjempefint å ha valker og riste med

Publisert: - Oppdatert: 06.04.2017 kl 09:14

Og det er bare bra, at det «disser og vibrerer» her på onsdagene. Se video i saken!

Personvern og datalagring

Lagring og logging av data

Ved å besøke dette nettstedet lagres noen tekniske data om din internettforbindelse og nettleser. Disse data kan kategoriseres som følger:

Informasjonskapsler